Wednesday, September 17, 2008

AKU DEMAM....


mase mula2 sampai KL after bercuti seminggu lpas GREEN berakhir.. i started to feel unconfortable... i can feel that i akan dapat demam.. dan memang betol!!! i got flu, fever.. and etc... batuk dan sebagainyer... but that time it wasn't really bad... light2 jer.... and i still can handle it.. i mean i still manage myself to go for work... and several weeks after that, fezal, a friend of mine.. went back to his hometown for his aunt punye majlis pengebumian...


that time.. aku baru nak sihat2 skit.. suddenly... fezal pulak demam... mcm aku... mane tak nye.. we sleep in the same room.. dengan room nye tak de tingkap, udara tak keluar.. ape lagi.. dua2 la dapat penyakit...


lepas fezal balik.. i mean he went back from his hometown.. i can feel that i have totally sihat dari demam.. but then.. a day after fezal balik.. aku pulak yang demam.. and this time... i was really bad.. bad bad bad.... sampai aku terpakse amik MC 1 hari... tak leh tahan... badan aku panas nak mampus.. nasib baik tak pengsan... sengsaranye... ALLAH sj yang tau...


tapi alhamdulillah la.. skarang aku dah sihat... berkat ikot nasihat kawan2, amik ubat, dan dengan izin-NYA... aku sudah boleh bekerja dengan tenang dan tenteram..


tak tau lepas ni sape pulak yang demam dalam umah tu... BOB or JUN kot.. hehehe...


No comments: