Wednesday, September 17, 2008

GREEN BATCH 4.. a very wonderful moment of time...






tetibe aku teringat.. the GREEN BATCH 4.. i never think that i will join this kind of programme.. but anyway, aku amat bersyukur kerana "dipertemukan" dengan programme ni.. i was enjoying this very much...




it was just about 2 months and a half... for us to finish the part one... tinggal kat Darul Puteri... duk Dorm bersama 8 orang yang lain... tapi tak de lah sampai bersesak2... Pawi, owis, zaki, zaim, faizul, sofri, yop, syuk.. and aku... kami lah penghuni bilik keramat itu.. bilik 1.13..... wooo.. aku bagaikan jadi ketua rumah just sebab pegang kunci Bilik... hehehe... 3 of us were sabahan... it was me, owis and sofri... apelah agaknye khabar mereka.... mule2 kekok gak.. coz nak kenal kwan baru... orang baru... aku pun malu2.. kah kah.. minggu pertama adelah minggu utk berkenal2an.... dengan owis tak de la aku segan sgt.. coz aku memang dah kenal dia lame... satu univ dengan aku dlu...




the FACT is.. i learnt a lot from GREEN.. kat GREEN ni aku dipertemukan dengan kawan2 baru yang baik dan boleh diajak bergelak ketawa, gosip and sebagainye... faizal, fazri (greenity)... yang mulenye ala2 kutuk2 aku je gitu... tapi akhirnya.. jadi kawan2 hebat aku... hehehehe.. well, at least aku ade kawan "seangkatan".. seangkatan dalan ertikata yang tidak dapat aku jelaskan di sini.. maybe hanya aku dan mereka saje yang faham dan mengerti... :)




makin lame kat Darul Puteri.. smakin ramai pulak kawan aku.. betambah2 la pulak yang aku kenal.. dan yang kenal aku... hehehe... seronok sangat...




nanti la aku cerita lagi...

No comments: