Wednesday, September 17, 2008

hi guys...


hari ni aku baru nak update balik blog aku yang lame terbengkalai.... ni akibt terkesan daripada penangan kawan aku yang entah kenape tetibe jadi fanatik plak nak berblog2 nih.. tu la dia.. si fezal.. hmm... tgk dia buat blog.. meriah.. aku pun tetibe teringin le plak nak ade bl0g... well, i do have bloG.. its just aku tak pernah updAte... selAme ni aku BiArkan jer...

well, for today, 2 of my collegues tak de.. sorg pegi hOneymoon.. sorng lagi mr Junaidy, MC... sakit kot.. agaknye terlebih Makan mase gi berbuka kat EQ hotel... tup2 hari ni... tak muncul pulak... duk la aku menyeEpi di meja keja ku yang seindah biasa ini....

dari tadi dok buat research.. i am doing Research on CIMA strategic scorecard.... tapi tak siap2 lagi.. tak de idea laaa... anyway.. ill try to finish it by today so that boleh la balik awal skit... penat la hari2 nak balik lewat... pas tu jalan sorng2 tak de kawan... anjing pulak melambai2 sana sini.. nasib baik tak pernah kene kejar macam JUN... kekekeke...

............................

No comments: