Thursday, September 18, 2008

GREEN GRAND DINNER.. THE RETRO NIGHT


Azri... (bukan nama sebenar)



the choir...




salam..salam..salam..




Dinner? Retro?... euuww....


begitulah kiranya respond yang keluar dari mulut ku apabila mengetahui tema utk dinner kami for the GREEN program adalah RETRO NIGHT... rasa mcm tak kene, dan mase tu memang kalau boleh.. tak nak!.. coz, i was thinking.. nak pakai baju ape? mcmane? aku memang tak tau.. have no idea about that RETRO thing... bagaimanapun, memang dah tak leh nak wat ape2.. tema pun dah ditetapkan... bak kate Nadia AF.. Redah jer!!!.. aku pun redah je ler....



waktu berdetak.. berdetik... dan kami perlu membuat persiapan utk semua itu.. aku dengan tak semena2 telah diangkat menjadi Programm Coordinator... kiranye kene jadi stage manager.. hmm ala2 mcm jaga persembahan la kononnye... and thanks to Azami coz let me be a part of the committee... walaupun itu bukan projek kumpulan aku kan.. but i was hapi to be there... and together with me were.. norsuhaiza and shahiran.. and they were helping me so much!! thanks to you guys...



and 1 more thing, i have to perform, and kene pulak aturkan beberapa persembahan tarian for the Grand Dinner.. kene cari penari, kene cari penyanyi, kene buat audition la.. itu la, ini laa.. nasib baik ade Su... (suhaiza).. kalau tak, ntah macamane lah aku agaknyer... and yet, aku kene handle choir la pulak.. dan time tu, hampir2 tak nak buat choir tu.. ye lah kan.. ade konflik kejap.. some of the members, tak nak berkoir pulak... memang risau... time tu kalau boleh.. nak cancel je persembahan choir... tapi nasib baik tak jadi cancel.. thanks to those who support me for the choir.. u all were GREAT Guys!!!!



penari2!!.. hehehe.. they were Great also... aku mintak bantuan DADDY nursalam utk mengajar mereka menari... but i have to set up an audition before that.. malangnye yang bagi name utk penari.. ramai.. but yang datang.. beberapa orang je... so i just amik semua yang dtg tu.. dan jadikan mereka sbg penari aku. hee... i was thinking that, "boleh ke dorg ni?".... hmm.... sebenarnye mereka memang boleh... komitmen tinggi dan semangat mereka kuat..walaupun ade 2 3 yang kayu... opssss!!! hahaha.. but it was fun... :)... ade sorang tu.. AZRI (bukan nama sebenar) my friend... sangat bertenaga.. dan sporting.. menari tak hengat nih!! hehehehe... ala2 ratu di singgahsana gitu... semua mata tertumpu ke arahnya ketika dia menari...



dan penyanyi!!!.. of course la.. aku... hamie, mimie, and fezal... tapi disebabkan beberapa masalah.. Hamie dengan sakit tekaknye... faizal dengan masalah yang memang tidk dapat dielakkan.... akhirnya hanya aku dan mimi saja yang menguasai pentas for the singing perfomance...



tiba masa yang dinantikan.... semuanya berjalan dengan lancar... persembahan berlangsung dengan jayanya....aku berjaya mendapatkan pakaian yang menarik utk dipakai... dan overall.. aku sangat berpuashati.... hehehehe

3 comments:

FAIZAL IBRAHIM said...

azri(not real name)*in order to cover blogger..is a great dancer..i just cant wait to see him dance over n over again..tp mmg agk over..he is talented..cume xde couple je nak msuk sehati berdansa...mungkin psgn cocoknye si inang pengasuh?(juga bkn name sebenar)

tHe_One said...

heheheh... inang pengasuh.. memang coccok sekali dengan azri (bukan nama sebenar).. harus kita propose kn name mereka utk buat penampilan khas during this coming Green Batch 5... especially during dinner or group x exercise.... kan kan kan??

Unknown said...

What ever it is si azri(bukan name sebenar) totally steal the show that nite. Semue org puji, kalau takde azri tak naik seri la dance show mlm tu..hahah Green batch 4 mmg ramai org yg telented mcm aku, eh azri.

Azri(bukan name sebenar) so cute n handsome expecially bile die jerit Balik! Balik!....